tisdag 21 januari 2014

Nyår-ish...

Julshow i Mora, Julgalan i Örebro, Jul i Lindesberg, Jul i Mockfjärd, Jul i Mora, Nyår i Sunne.



En underbar julhelg i Lindesberg, med bl.a. glöggafton med ett stort gäng - tittandes på Tomten är far... En tradition som jag gärna återupplever flera år framöver. <3 Jul hos morfar såklart, jag och Tim tog en promenad till mormors grav så nu har dem fått "träffas" dem också. Juldagen blev spontan hos pappa, förfest hos brorsan och sen krogen med mina fulla grabbar. Jag, nykter, på juldagen. Galet skönt!
Nyår i Sunne, med tävlingar, skönt folk, god mat och massor av dans. Jonas "Zlatan" Wester och Timp the Pimp Eriksson lyckades bygga en discolampa av en 70-tals skärm och SOS-funktionen på mobilen. Succé!
2014. Precis återhämtat mig efter att ha varit helt däckad av en förkylning och nära vad man kan kalla väggen. Man märker det inte när man mår så fantastiskt bra i sinnet, men kroppen slog ifrån. Nu jobbar jag tre dagar till, sen går ett litet flyttlass till Lindesberg. 2 månaders praktik. Inga frustrerande arbetstider kombinerat med skola, inget pendlande efter kärleken varje helg. Bara vi, på samma ställe, att få göra det vi är bäst på - må underbart bra! 

Och om några dagar fyller jag 24 år, och det är året då jag blev grym på slalom och började jobba som SYV. 

-ehm... så lets do this! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...