onsdag 12 december 2012

Long time no see.


Sen sist:
 
*Skyltat och pyntat i både hem och butik.
* Grymt julbord med mina snygga kollegor. v
* Bestämt tema till toarenoveringen. Blir nog sjukt fint.
*Fem veckors praktik har gått. En vecka kvar.
* Hållt i två lektioner för 8:e klasser, och sagt åt dom att sikta jävligt högt och drömma!
* Haft närmare 20 samtal med elever. 6 stycken med ren vägledning.
*Varit på julbord no2 med Morkarlbyskola.
* Varit med om massor av elevhälsovårdsteam-träffar.
*Tröstat ledsna elever. Skrattat med de glada.
*Andreas har hunnit bli 26 år gammal.
*Vi har myst med djuren och barnen.
*Jag har varit nervösare än jag kunnat föreställa mig, fått magkatarr och varit trött.
*Och i slutändan har jag växt flera meter!
 
 

1 kommentar:

  1. Du är så duktig CC :)
    Och ett grattis i efterskott till Andreas såklart!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...