måndag 5 november 2012

I was here.

Förlåt för frånvaron. Jag är helt inne i en ny tavla. Hela hjärtat ska läggas ner i en duk. Fotoramar har kommit till också. Sakta går det framåt. En vecka kvar. 11 november kl.12-16, vika bygdegård. Kamerans USB har kvaddat så några bilder får ni inte förrän en minneskortläsare ramlar ner i brevlådan.  Imorgon hämtar jag dessutom ut min första smart-phone. Känner mig stolt över att jag stått emot så länge, men nu vill jag kunna hänga med snabbt på Skohusets fb-sida och kunna ta kort på butiken när jag vill, spela in samtal på praktiken o.s.v. Så det var dags. En vit 4S fick det bli, tycker i-phone 5 är för stor. Jag kan ju bjuda på musiken jag knarkar för att hålla mig vaken om nätterna i målandet åtminstone, så blev ni inte helt tomhänta.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...