söndag 28 oktober 2012

Never-Walk-Out-Closet


Min walk-in hittills :) Vill inte kliva ur den! Sorterade smycken, rensade ur "tills-jag-blivit-mindre"-kläder och alldeles för många felköp igår kväll. Jag älskar att rensa och kasta. Dessutom är det först då man lär sig av sina misstag, jag måste börja handla mindre men kvalitativt. Dyrt men klassiskt. Andreas hjälpte mig att mäta upp en bänkskiva och så fick jag upp lite tavlor. Håller fortfarande på att gå igenom massor med inspirationsbilder, det är svårare än man tror att hitta de perfekta outfitsen. Har någon nått bra tips på hemsidor?

Denna söndag har spenderats med sambon, på en shopping-spree. Jag hittade ett par boyfriend-jeans och boo en tröja och en t-shirt. Intresseklubben antecknar. Men det var mysigt. Nu jäser vi på soffan till de skickliga sminköserna i face-off, efter en langos-kväll med Myran och Emilia. Helgen får 4 av 5 toasts!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...