fredag 27 januari 2012

Pippi på pippi...


Idag tog jag mammas bil in stan, för att lämna tillbaka den efter att ha tjänat mig troget hela Umeå resan. Poff så fick man punktering. Helt otroligt, åkt över 120 mil genom Sverige, och så väljer den att ge upp på Malungsvägen :/ Nåväl. Andreas kom förstås och hjälpte mig "på fötter" igen. Så jag tog mig till biblioteket, och även en sväng till Europa Möbler, där den sista tavlan av sitt slag väntade på mig. Den är helt underbar! Så det fick bli min julklapp ifrån världens bästa arbetsplats. Tack Skohuset! :)

Den söta lyktan kommer såklart ifrån Inreda o sånt den med, precis som lyktorna i det förra inlägget. Kolla vilket sken det blir. Man kan aldrig få för många lyktor! ;)

Dagen har i övrigt bestått av motion. Gått lååångpromenad med Lucifer, tränat och bastat med sambon. Nu blir det soffläge så vi orkar med skoterturer och kalas hela helgen!

Puss på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...