torsdag 26 januari 2012

Hooome

Jag är hemma! Trillade in i ett nystädat hem. Överväldigande. Katt, hund och sambo flög över mig. Jag fick en sen födelsedagspresent i form av en Walk-In-Closet och en ny locktång. När jag släppt all min packning smällde en champagne-kork. This.Is.Life !

Ornamentet hittade jag på Mias Lustgård i Umeå. Jag som letat med ljus och lykta efter något att pryda tegelhyllan med blev överlycklig !

Rep-lyktorna kommer ifrån Inreda å Sånt i Härnösand. Min absoluta favoritbutik, dock är nätbutiken väldigt liten och har inte de fina ting man kan hitta i den verkliga butiken. Synd för oss som inte alltid har vägarna förbi ;) Lyktor var ingen prioritet, men jag fick ett litet brev från två goa människor ifrån Furudal som visade att lyktorna blev en födelsedagspresent :) - Så tack o bock! De verkar dessutom blivit påverkade av bloggen när de skrev adressen. Hihi, Andreas blev stolt, hans stavning börjar ta sig ;)

Nu ska här mysas i det uppdaterade hemmet,
med mina finaste <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...