onsdag 17 oktober 2012

Do I make myself a blessing to everyone I meet.

"Kramas med de som finns i er närhet, barn, föräldrar, syskon eller kompisar och känn den vidunderliga lycka att vara älskad av någon, att vara viktig för någon...Det kommer man rätt långt på. Njut av småsaker, ta vara på det lilla.." - blivande SYV.

Alltså mina kursare. Underbara hög av säregna personligheter. Vi turas om att hålla varandra under armarna när benen viker sig. Och vi överlever. Helvetes kurser, egoistiska lärare och stormiga privatliv.

Gårdagskvällen var underbar. Plankstek, rödvin och diskussioner. Gick vidare på All Star, smockfullt, gick vidare till en mindre pub. Apmysigt. På en tisdag. Det är väl det enda jag verkligen saknar i byn jag själv bor i, att kunna gå ut och ta ett glas utan att festa, när som helst. Very much my cup of tea.

Körde igång med samtalsmetodiken idag, det är så mycket JAG och min dröm så jag vet nästan inte vart jag ska ta vägen. Fullträff! Önskar dock att energin kunde hjälpa min entusiasm, men jag känner mig motarbetad. Kan vara luften här uppe men jag blir fruktansvärt jet-lag'ad på varje träff. Trött och huvudvärk.


Nu saknar jag mina lurviga små. Ibbs, Lucen och Boo ;)
Får hålla ut till på söndag. Stannar i Härnösand hos en fin gammal vän på fredag nämligen,
man måste ju se sig omkring lite :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...