onsdag 19 september 2012

Red Dawn.


Skyltat om för höst på jobbet. Med risk för att upprepa mig både här och på Skohusets facebooksida tänkte jag att det måste ju vara bättre än ingen uppdatering alls. Eller? ;) Sen har ju inte alla läsare Facebook heller (-Hej mamma, Hej pappa!).

Gjort höstfint här hemma också. Efter innebandyträningen igår pumpade jag lyckohormoner så jag struntade i att sova och städade hela natten istället. Nästan. Sen läste jag om validering, vipps så var det morgon och man hade trycksvärta i hela ansiktet. Men en sån dag är en dag det med.

Idag lyssnar jag på Mike Oldfield (svårt att förklara om man inte är uppvuxen på det och avgudar musik) och gör research inför en uppsats om japans skolsystem. Roligare än det låter, men jag har pippi på att skriva ut hundratals sidor som jag sedan måste gå igenom. Man skulle väl ha lärt sig att läsa direkt från skärmen, men det får bli en annan dag.

Pussat på min sambo som var hem och vände också, imorgon kommer han hem på riktigt.

Det var allt för idag. Så kram på er!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...