söndag 8 januari 2012

Sikta högt

by. Cissilia @ Skohuset.

Man måste ju märka sina ställen, så man vet var man hör hemma ;)

Helgen har bestått av arbete, jag måste ha bland det bästa sorts liv man kan skaffa sig. Det känns underbart omvänt. Hemma är mitt arbete, alla måsten, allt studerande. Som paus åker jag och jobbar, skrattar med fina kollegor och träffar folk !

Hög på livet åker man hem och känner sig helt plötsligt motiverad till studier och tråkiga böcker.

Lördagkväll spenderades med mamma och hennes Lalla, langos-dags igen! När de åkte, och vi sett Gladiatorerna slängde vi på oss täckisarna och gick ut på gården. Busade i snön med en lycklig Lucifer, och tände en brasa... Efter ett tag kom Johan  (Smångs nr 517) (?) och I på besök. Trevligt trevligt :)
Idag har vi hunnit med kalas hos svärföräldrarna, sparktur med hund-motorn,  blodig köttbit med potatisgratäng och faktiskt en hel del plugg.

Lugnet börjar närma sig. Nu ska jag bara ta tag i ett fysiskt problem sen vågar jag nog säga att allt är som det ska :)


2012, vilken bra början!


Dröm, Minns, Lev

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...